Priser m.m.

Priser på stadepladser

Klostermærken v. Markedspladsen, fredag, lørdag og søndag i uge 32.

Pris eksl. moms Kommentar
3 facademeter inkl. strøm Kr. 950,-
Herefter sælges stande i blokke af 3 meter Kr. 525,- Tilvælges i indkøbskurven
Dybde fås fra 1-6 meter Ikke merpris Tilvælges i indkøbskurven
Almen velgørende foreninger Kr. 1300,- Ønsket facademeter oplyses i indkøbskurven

Klostermærken på Slotsengen, lørdag og søndag i uge 32.

Pris eksl. moms Kommentar
4 facademeter Kr. 400,-
Herefter sælges stande i blokke af 1 meter Kr. 100,- Tilvælges i indkøbskurven
Alle pladser er på græs og 6 meter dybe
Almen velgørende foreninger Kr. 1000,- Ønsket facademeter oplyses i indkøbskurven

Kræmmere: spar 75% på pladser i 2022 på slotsengen og v. Markedspladsen.

SLOTSENGEN
Rigtige kræmmere som stadig har deres bod på Slotsengen søndag kl. 16.00 kan få 75% af stadepladsgebyret refunderet ved henvendelse i Informationsvognen på Slotsengen fra kl. 16.00.

BYEN v. Markedspladsen
Rigtige kræmmere som stadig har deres bod i byen indtil søndag aften kl. 22.00 kan få 75% af stadepladsgebyret refunderet ved henvendelse i Informationsvognen.

Dette gælder alene for ”rigtige kræmmere” der har booket inden 20. juli og betalt den ordinære stand på Slotsengen eller i byen inden 1. august . dvs. alm. erhverv, madboder, restaurationer, almene foreninger og politiske partier er ikke omfattet.

Arrangør af Klostermærkens forbeholder sig ret til at annullere bookinger fra specifikke brancher eller kræmmere.

Belépés

Az alábbi közösségi oldal fiókokat is hozzácsatolhatja fiókjához:

sign in with google